A131141A13 |
Seguiment aules d'acollida |
2023-2024 |
Taller d'equips de centre. Primària-Secundària |
|
|
|
9/10/2023 - 19/2/2024 (10 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
CRP del Vallès Oriental I |
|
Av. del Parc, 9 1r (Granollers)  |
|
|
Format |
Semipresencial |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Oriental I
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Plànol
|
Inscripció |
08/09/2023 - 24/09/2023 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Seminari que proporciona recursos i orientacions per a l’acollida de l’alumnat nouvingut i les seves famílies.
|
| |
Objectius |
- Analitzar els aspectes que intervenen en el procés d'acollida i integració als centres educatius de l'alumnat nouvingut i en l'atenció a l'alumnat de procedència estrangera que necessita suport per seguir el currículum ordinari.
- Identificar les necessitats dels alumnes i aplicar recursos i estratègies per donar-hi resposta.
|
| |
Continguts |
- Procés d'escolarització de l'alumnat de procedència estrangera: acollida inicial, aprenentatge intensiu de la llengua i accés al currículum ordinari.
- Didàctica del català L2 per a l'aprenentatge inicial de la llengua.
- Accés al currículum ordinari: tractament integrat de llengua i continguts, i estratègies de suport docent per a l'aprenentatge efectiu de les àrees i matèries.
|
| |
Formador/a |
Carme Expósito i Mercè Altimira
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
Percepció de transferibilitat.
Aprofitament en termes d'aprenentatge dels continguts de la formació orientats a una futura implementació a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
Superació de totes les activitats proposades.
|
| |
Persones destinatàries |
Docents de centres de primària i de secundària que acullen alumnat nouvingut.
|
| |
E-mail |
a8930013@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
09/10/2023 |
1730 |
1930 |
Sessió 2 |
dilluns |
20/11/2023 |
1730 |
1930 |
Sessió 3 |
dilluns |
29/01/2024 |
1730 |
1930 |
Sessió 4 |
dilluns |
19/02/2024 |
1730 |
1930 |
|
| |